48 meter diep ! - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Milou, Remmelt en Karin Wal - WaarBenJij.nu 48 meter diep ! - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Milou, Remmelt en Karin Wal - WaarBenJij.nu

48 meter diep !

Blijf op de hoogte en volg Milou, Remmelt en Karin

01 Januari 1970 | Oeganda, Masaka

De eerste week zit er op en we genieten van de wifi en luxe van een mooi gelegen restaurantje met uitzicht op de heuvels en drukke verkeer in Masaka.
Afgelopen maandag vertelde Chantal, de regiocoördinator, wat we konden verwachten. Uitkijken voor Malaria en Jiggers (zandluizen) kledingvoorschriften voor de vrouwen (blote knieën zijn uit den boze, blote melkmachines geen enkel probleem, Haha) het verschil maken in soms kleine dingen en vooral genieten. Nou dat hebben we deze week gedaan!!

Wat hebben we gedaan?
* huisje gewit (eerst 3.000 spinnen verwijderd) voor een Amerikaanse vrijwilliger die er 2 jaar gaat werken.
* elke dag gehandicapte kinderen met de boda boda - vorige keer noemden we het nog een bora bora maar we leren snel